5.15.2007

I don’t know 我知道

I don’t know 我知道
I can’t speak English 我不懂英文
Yes , Please 請
Excuse me 勞駕
I am sorry 對不起
Could you do me a favor? 能夠幫我忙嗎?
Please say it again 請再說一次
Anyway 總之
Of course 當然
By the way 順便提一下
if 如果,假設
Besides 另外,況且
Actually 實際上
May I smoke here? 能在這裏吸煙嗎?
May I use this phone? 能夠使用電話嗎?
May I sit here? 能夠坐在這裏嗎?
May I ask something? 我想問點事情
Is there a police station here? 附近有警察局嗎?
What time is it now? 現在幾點了?
I am tired 我很累
As soon as possible 近快---
Please help me 請幫助我
I feel sick 我感覺不舒服
I’m lost 我迷路了
I can’t speak English 我不懂英文
Yes , Please 請
Excuse me 勞駕
I am sorry 對不起
Could you do me a favor? 能夠幫我忙嗎?
Please say it again 請再說一次
Anyway 總之
Of course 當然
By the way 順便提一下
if 如果,假設
Besides 另外,況且
Actually 實際上
May I smoke here? 能在這裏吸煙嗎?
May I use this phone? 能夠使用電話嗎?
May I sit here? 能夠坐在這裏嗎?
May I ask something? 我想問點事情
Is there a police station here? 附近有警察局嗎?
What time is it now? 現在幾點了?
I am tired 我很累
As soon as possible 近快---
Please help me 請幫助我
I feel sick 我感覺不舒服
I’m lost 我迷路了 I don’t know 我知道
I can’t speak English 我不懂英文
Yes , Please 請
Excuse me 勞駕
I am sorry 對不起
Could you do me a favor? 能夠幫我忙嗎?
Please say it again 請再說一次
Anyway 總之
Of course 當然
By the way 順便提一下
if 如果,假設
Besides 另外,況且
Actually 實際上
May I smoke here? 能在這裏吸煙嗎?
May I use this phone? 能夠使用電話嗎?
May I sit here? 能夠坐在這裏嗎?
May I ask something? 我想問點事情
Is there a police station here? 附近有警察局嗎?
What time is it now? 現在幾點了?
I am tired 我很累
As soon as possible 近快---
Please help me 請幫助我
I feel sick 我感覺不舒服
I’m lost 我迷路了

沒有留言: