5.15.2007

Where is my seat? 我的座位在哪里?

Where is my seat? 我的座位在哪里?
Where should I put this? 手提行李放在哪里?
Could you change my seat,please? 請換一換我的座位
May I have tea/coffee/juice/water? 請給我來杯茶
Beer, please 請給我來杯啤酒
Will this flight get there on time? 航班正點到達嗎?
Aisle(window) seat 靠走廊(窗戶)位
Could you tell me how to fill in 請告訴我如何填寫

沒有留言: